13 maj 2012

Alla mot alla

När jag ändå håller på att skriva så kan jag ju uppdatera lite glada saker också.

Kents nya album är fantastiskt bra. Snart är det turné. Tanken på att det kanske är den sista ligger och gnager och jag ser alla tecken som ett avslut. Bok, viner, samarbeten på olika håll, uttalanden på den otippade presskonferensen, vinylsingel osv. Jag vet inte. Rädslan är ju där alltid, men ju mer jag tänker på det desto mer så känner jag att det går att leva med. Kent är viktiga för mig, alltid, men någongång så måste saker försvinna. Vi får väl se. Förhoppningsvis stannar de ett tag till.

Gary. Min fina fina Gary. Det finns inga ord för hur glad jag är. Han är det finaste som finns. Varesig vi gör aktiviteter eller bara sitter i soffan så är det underbart. Han är så förstående, fantastisk, snäll och otrolig på alla vis. Jag är kaos ibland. Men ändå stannar han kvar. Dessutom är han extremt fin att vila ögonen på. Jag är så otroligt lyckligt lottad.

Inga kommentarer: