06 september 2010

Vem tror du att du är denna gången?

Det händer inte så mycket här.
Jobbar. Bråkar. Sover.

Höjdpunkterna senaste tiden har varit att få vara på jobbet med fina människor, handla på Ikea, köpa onödiga men själbehövliga saker, möblera om, montera upp tavlor och ha världens finaste katt.

Imorgon är jag ledig. En fantastisk ledig dag.
Jag har inte planerat vad jag ska göra än, men antingen sitter jag här hemma och njuter eller så åker jag ner i stan.

Jag ska vara på ett långt, eller 11 dagar, projekt som jag är lite osäker för. Jag tror säkert jag klarar av det och det ska nog inte vara  några större problem. Men det är den här ångesten.
Jag vet att jag klagar mycket på mitt jobb och mitt liv, men jag har inte så mycket att hålla fast vid trots att jag egentligen borde vara tacksam för allt bra jag har.

Det är inte så lätt, alltid.

Inga kommentarer: