03 juni 2011

Lägg dig damm

Halv två. Jag sitter uppe och skriver.
På vad?

Ja det är nog lite hemligt tror jag. Vi får se.

Jag är ganska ensam om dagarna. Träffar inte så mycket folk, vilket ger mig massor med tid att tänka.
Tänka och bara koppla av. Det är väldigt skönt på sätt och vis, men det är inte så roligt att vara ensam heller. Idag ska jag träffa några vänner, ser mycket fram emot detta.

Men så tänker jag att okej, jag får kanske göra nåt åt det. Men jag vet inte vem jag ska kontakta. Jag har inte så många så pass nära vänner som inte redan är upptagna eller utomlands. Jaha.
Nej men man måste ju inte umgås alltid heller.

Jag sitter nu och velar hurvida jag ska lägga mig eller inte. Jag kom på att de ju KAN ringa imorgon med jobb men inte säkert. Tror inte de gör det dock.

Jaja, ska sluta nu. Godnatt.

Inga kommentarer: