19 juni 2011

We need to eat

God söndsgsmorgon.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. Jag vill egentligen inte gnälla så mycket som jag gör här men det blir så ändå. Jag försöker hålla modet uppe men ibland är det inte så lätt faktiskt.
Just nu är jag inne i en väldigt känslig fas. Det är massa gullande överallt och jag vill så gärna känna närhet från någon igen. Inte på dett sjukt desperat sätt men det vore ju trevligt?

Jag har inte varit på en date på länge, jag vet inte riktigt hur man gör. Jag vet inte riktigt hur man ska bete sig inför människor man är intresserad av. Konstigt va? Det är ju inte så svårt egentligen att bara vara sig själv.

Vi får väl se. Jag tror säkert att allting ordnar sig med tiden men jag vill att det ska gå lite fortare.

Idag ska jag och en vän iväg till Jylland på konsert. Bon Jovi. Det ska bli häftigt men jag kommer inte hem förrän imorgon efter jobbet så det kommer bli en intressant dag imorgon.

Well. Bye for now.

Inga kommentarer: