03 oktober 2010

Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen

Dagarna förvsinner så snabbt att jag inte kan förstå att det är oktober redan.
Har jobbat mycket.

Farfars begravning var fin. Inte för lång, inte för kort.
Vill inte skriva så mycket om det, det är lättare att låta bli känner jag. Kommer sakna honom.

Annars har det hänt mer saker i mitt liv som gör att jag mest bara är förvirrad.
Jag vet innerst inne vad jag vill, men det är så komplicerat runt om att det blir...för svårt.
Det handlar om två helt olika människor, och för mig blir detta en röra.
Vi får se vart det leder, men i slutändan hoppas jag att det ger mig något jag har väntat på.

Det finns något jag skulle vilja berätta för alla. Eller alla som är i kontakt med detta.
Eller, mest berätta för att det skulle vara enklare för alla att förstå varför vissa saker kommer att bli som det blir. Kryptiskt, jag vet. Förlåt.

Något lite roligare.
Igår/natt var vi ute med jobb. Vi spelade Laserdome och det var sjukt kul. Vi var blandade med småungar och de var bra alltså, haha. Snabba och störiga. Men kul ändå.
Sedan åt vi pizza. Kan inte förstå att vi alla kunde enas om ett ställe och att det liksom fungerade. Jättebra.
Efter det gick vi till en ställe på möllan som jag fortfarande inte vet vad det hette. Det var bra där, vi satt länge och jag drack ett par drinkar. Satt med två vänner som betyder mycket för mig, de är fantastiska båda två. Jag tror inte att de vet hur tacksam jag är för deras hjälp med vissa saker.

Efter 00 nångång så gick vi till Debaser. Var lång kö men det var väldigt trevligt.
Tobbe var ganska jobbig, men ja. Han gillar ju sprit så.
Visst, nu var det alkohol inblandat också, men jag får upp ögonen för hur fina människor det faktiskt finns i min närhet. Det är så bra. Tack till er.

Idag har jag spenderat tiden på att sitta vid datorn, äta pasta och kolla på Melrose Place. Spännande.

Inga kommentarer: