01 januari 2010

Där faller ännu ett år

..sönder till små minnen

Det var en fin kväll igår. Mysigt med raketer även om man var lite nervös att få en i röven eller så eftersom att folk skjöt lite hur de ville haha. Tog lite bilder, lägger upp senare när jag orkar typ.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi har diskuterat våren och sommaren hur vi ska lösa det med inkomst och sådär men jag tror att det ordnar sig. Sen behöver jag köpa en ny kompaktkamera nu också inför kentvåren och kentsommaren. Ja, kent släppte ju ny skiva i november och sen ska de ha turné nu i vår. Helt underbart. Vi ska se fem spelningar och gå på två festivaler. Precis lagom tycker jag. Klart det är synd att man inte har tid eller pengar att åka runt på allt, men tyvärr så måste man ju hinna jobba också och betala hyran. Men det som är bra med vuxenlivet är att man kan kompromissa. Jag har ändå bott hemmifrån i fem år nu, plus minus någon dag kanske, och det går ganska bra.

Dagar som de här där man kan göra absolut ingenting är fantastiska.

Inga kommentarer: