18 januari 2010

Vy från ett luftslott

Kanske inte var så himla smart av mig att ta bort den där navigeringsbaren där uppe för har lite svårt att logga in på bloggen nu hehe. Men vill man vara fin får man lida pin?

Idag sov vi till typ.. halv tolv. Halv tolv! Det är nån form av rekord för mig. Brukar vara uppe tidigt annars.
Sen upptäckte jag att mina öronproppar (ja, jag får sova med det för Tobbe snarkar lite haha. Nej men jag är rätt lättväckt tror jag. Har svårt att somna och lätt att vakna.) var borta. Gone. Funderar på om jag har drömt att de var mat och ätit dem. Hoppas inte det...

Annars idag har vi varit ute en sväng. Lagt på ett brev och en stor låda för någon fyller år snart :)

Jag är så sjukt sugen på att göra om här. Eller slänga ut den gamla skinnsoffan som jag inte tror att min bror vill ha längre, köra in hans bardisk där och sen fixa sovrummet. Älskar sängen men vill ha garderober haha. Eller nåt. Skulle ju underlätta om jag kunde köpa hans lägenhet också men tja... man kan inte få allt ;)

Imorgon... Eller idag nu när jag tittar på klockan så ska jag ta och städa här. Det behövs....mer än så säger jag nog inte haha. Borde ha mer att göra, som bor i en storstad och allt, men det finns faktiskt inte så mycket. Eller jo klart, gillar ju att gå på bio och sånt men det mesta kostar en del och pengar har vi inte så gott om för tillfället...eh mitt fel säkert.

Ska ner och köpa en kylplatta till datorn också. Blir perfa.

Inga kommentarer: