02 januari 2010

All those memories will be lost in time

Tänkte göra ett samlat inlägg om vad som hänt den senaste tiden som jag glömt att skriva om.

November: Vi åkte till Stockholm för att se Placebo. Vi bodde hos Tobbes faster och hennes man + barn. Det är helt fantastiskt att vi kan bo där, de är väldigt snälla.
Vi åkte upp på torsdagen, såg Placebo på fredagen (13e) och hem på lördagen.
Konserten var bra. Men inte bättre än Siesta i våras. Det var lite väl jobbigt med två förband och sen var det inte samma...gnista. Men det var ju kul att se Stockholm igen!



December: Först såg vi Anna Ternheim på Victoriateatern. Det var bra och väldigt mysigt. Tyvärr fick jag inte fota med kameran så tog bara några snabba bilder.



Nyligen så var det ju julafton och då var vi som vanligt hemma hos mamma. Det gick väl som det brukar. Men det var bra ändå och även om det var lite kaos så kände jag att mamma faktiskt gjorde rätt. Okej nu låter det som värsta dramat men jag vet inte hur jag ska förklara det bättre. Nästa år är vi antingen i Malmö eller hos min bror med familj i Flen. Vi får se.
Höjdpunkten var iaf Elin, den sötaste lilla gulleplutten i världen!



Japp, det var det! Här är en till random bild jag tog på lampan i "mitt" rum hos mamma hehe.


Inga kommentarer: