10 januari 2010

Jag lever på impuls

Idag har jag varit jäkligt effektiv. Eller ja. Om man jämför...

Gick iaf upp vid halv nio, gjorde mig klar och åt frukost och sen väckte jag Tobbe och vi åkte ner i stan.
Först till Entré där vi skaffade gymnastikskor... haha. Skitfula men billiga. 129 spänn.
Sen in på apoteket där jag hämtade min medicin.
Efter det tog vi bussen ner i stan för att bland annat gå till Clas Ohlsson för att jag skulle ha en whiteboardtavla men seriöst, de var slut. Så jag blev lite sur hehe men vi gick till Åhléns istället där de hade nåt liknande. Vi vet fortfarande inte om den funkar som whiteboard för vi har inga pennor och det fanns inte att köpa nånstans heller. Den som lever får se!

Äh orkar nog inte rabbla allt men blev trött iaf.
Tobbe ska jobba imorgon och förhoppningsvis gör jag nåt vettigt!

Inga kommentarer: