09 januari 2010

Tick Tack

Jag har verkligen inte gjort nåt speciellt de senaste dagarna.
Har typ legat i soffan och kollat på The Hills haha. Så slö. :)

Ikväll har vi sett Dead Silence. Var helt okej faktiskt. Har sett läskigare filmer men också mer förutsägbara.
Känns som att synen på dockor har ändrats något...

Vi skulle egentligen åkt ner i stan idag men vi hoppade det och tar det imorgon. Jag måste köpa nya tränings/mjukisbyxor. De jag har nu är typ ett enda stort hål och det är inte så värst trevligt.

Jag längtar ihjäl efter att åka till New York. Jag har ingen planerad resa dit eller så, men har velat åka dit i minst tio år eller så. Vet inte vad det är som lockar men USA har alltid kännts...så nära mitt hjärta.
Jag hoppas jag får åka dit en dag. Verkligen. Om jag lägger manken till så är det inte omöjligt heller!

Just nu är jag trött men vill inte lägga mig än. Får hitta på nåt att göra!

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer: