03 januari 2010

Elite

Ojojoj vad trött jag är nu.

Vi var som sagt på Media Markt men de kamerorna där hade slut på batteri...tack för det.
Vi åkte vidare till Entré då jag skulle till Akademibokhandeln, och vi passade då på att gå till OnOff som låg där också. Hittade en av de tre jag har på min lista över att testa men slut på batteri...
Blir lite irriterad. Hur ska jag kunna veta vilken jag ev ska köpa om jag inte kan testa den?

Vi åkte iallafall till min pappa sen och där fick vi lite julklappar och mat. Pratade med min bror (på pappas sida) lite och det kändes bra eftersom att vi delar lite gemensamma jobbiga saker.
Klockan var efter nio när vi kom hem men vi kollade lite på The Hills och hade mysigt.

Nu börjar klockan närma sig två på natten och jag borde sova hehe. Vi ska nog till Ikea imorgon, fick presentkort och jag tänkte att det skulle användas. Finns ett fint överkast jag vill ha. :)
Gillar ju att inreda och sådär, men det blir interna konflikter.

Tex så har vi i sovrummet drygt 40 kentplanscher uppsatta på väggarna. Det är ju trevligt för mig som kentfan men inte trevligt för mig som inredningsfreak. Det matchar inte nånting, det ser rörigt ut och känns rörigt. What to do?

Menmen, nu får jag nog krypa till kojs i min underbara Ikeasäng med pojkvännen och se fram emot en solig dag imorgon! Japp, jag är positiv...hehe.

Inga kommentarer: