07 augusti 2010

Det finns inga ord

Hemkommen från Sofiero för ett tag sedan. Har hunnit äta lite också.

Efter en lagom rolig dag på jobbet och efter 2 timmars väntande på Tobbe så åkte vi iväg då.
Vi skulle först inom Max och det var ju kul haha. Tobbe var jävligt sur över trafiken och det var väl lite jobbigt men vi kom ju fram till slut.

Hittade Nina och Danne och ställde oss med dem. <3. Då var klockan kanske 17.30-17.45.
Sen var det insläpp då runt 18.30 och jag orkade springa typ hela vägen! Fatta att det är långt alltså haha.
Var skönt iaf, vi kom på andra raden och (jag och Tobbe) stod bakom Jonna, Emma och Matilda. Var nöjd och glad med det!

Förbandet. Herregud. Spelade Doodle Jump istället.

Sen var det fina kent. Älskade kent.
Blev glad för vissa låtar, mindre glad för andra. Men speciellt:

Utan dina andetag
Det finns inga ord
Skisser för sommaren
Ensamheten
Ismael

Och det absolut bästa. Det bästa bästa bästa som jag längtat.

M.

M. M. M. M.

Nu finns det liksom inte mer. Eller jo. Men nej. Det var väldigt fint.
Fixade mig själv Jockes låtlsita. Eller jag hade liksom lovat mig själv att jag skulle få en låtlista med M på.
Och snällaste Thor var på plats i rätt ögonblick.

Så det var en lite kortfattad summering men det är inte så många fler ord som behövs tror jag.
Ska ladda upp lite bilder senare.

M.

Inga kommentarer: