23 augusti 2010

Musik non stop

Så, den senaste veckan.

Hela förra veckan jobbade jag. Var i samma labb som ett par veckor tidigare, men samma penna, samma papper och samma mjölk. Men det var okej.

I fredags började Malmöfestivalen. Jag jobbade då såklart men vi hade tänkt åka in efteråt. Vi bestämde oss för att vi var för trötta och för hungriga för det så vi hoppade över det.
Vi åkte in på lördagen istället. Jag kollade några saker:

1. Att det fanns Langos.
2. Att det fanns friterad banan med glass.
3. Vad det var för typ av staket på stora scenen.
4. Om de hade en elefantkran iår. (En stor kran, en peng, två knappar, en klo, en elefant)

De hade allt utom det sistnämna. Blev ledsen.
Staketet var ett rakt staket, vilket var bra. Ville kolla detta eftersom att mitt primära mål under söndagen var att stå längst fram på Lars Winnerbäck och jag tänkte sitta där ett tag.

Under lördagskvällen såg vi This Is Head (Två av dem jobbar på Uniflex och vi ville kolla in och stötta typ)
Sen skulle vi på trubadurkväll och se Linnea framföra lite musik (hon är så jävla duktig kolla hennes myspace! http://www.myspace.com/linneajonsson) och det var samtidigt en tävling. Alla andra sög, Linnea var bäst och hon vann. Kort sagt hehe. Dock kunde vi inte stanna hela tiden för jag dog nästan av trötthet och hunger och dessutom skulle jag ju upp på söndagen.

Inga kommentarer: