15 augusti 2010

Noll

Inatt drömde jag att jag dog.
Jag har drömt det förut men det var ett tag sen sist. Var rätt läskigt, för den enda jag kunde prata med var mamma. Och det knäppa var att jag i drömmen var helt förkrossad över att jag inte levde längre så jag bad och bad och bad (till vad?) om att få leva igen och helt plötsligt gjorde jag det.
Trots att folk hade börjat acceptera det faktum att jag var död.

Helkonstigt.

Hur som helst har det varit en bra helg.
Utförde dråp på min skrivare i fredags (det var alltså inte meningen...) så med lite hjälp från övre makter ordnade jag mig en ny igår som funkar jättebra, är trådlös och har scanner/kopiator. Men blev inte så  billigt..hehe.

Senare på kvällen så gick vi och bowlade med en vän och hennes pojkvän. Var jätteskoj! Drack ett par drinkar också, en som hette Raspberry Passion som var sjukt god och en vanlig Redbull-Vodka. (2006 <3)

Idag har vi varit på Skånetrafiken och löst nya busskort, R.I.P sommarkortet, och sen varit och veckorhandlat. Så. Jävla. Tråkigt. Men måste ju hända liksom.
Gäsp.

Inga kommentarer: