03 augusti 2010

Min vilopuls vinner en biljakt

Ännu en avklarad tisdag. Skönt.
Det var okej på jobbet idag faktiskt, blir så mycket bättre att jobba när det finns fina människor där. Det finns det ofta, men ibland inte. Nämner inga namn. Men det är ingen sådär som jag direkt tycker illa om alltså, så att ingen (som mot förmodan läser) skulle känna sig illa till mods.

Morgonen var inte helt rolig dock.
Först dog min älskade brödrost. Sorg. Sen skulle jag ta bussen ner till värnhem, då blev det nåt knas med reseplaneraren så jag fick för mig att det inte skulle gå nån buss fast att det gjorde det. Så jag rusade upp, tog cykelnycklarna, ner i källaren, genom hela källaren, tar cykeln och skyndar mig iväg till värnhem och kommer nästan precis i tid. Känner då min astma ganska bra alltså. Sen står det en tjej bredvid mig i kön till bussen som har helst sjukt med parfym så det kändes nästan som att jag skulle svimma för att jag knappt fick luft.

Sen blev det bra iaf.

Kent på fredag. M på fredag. Måste hämta biljetter!!


-----------

I natt kan jag se Vintergatan
och du är missnöjd med ditt liv
och i paniken när du vaknar
hör du klockorna som går

Inga kommentarer: