28 maj 2011

Bygg nåt vackert

Nattliga inlägg känns ibland som de bästa.
Inte för att hjärnan är mer vaken. Utan jag tror mer att man använder andra delar av hjärnan. De kreativa. När de logiska sover. Vettigt?

Jag ska på fest imorgon kan man säga. Det ska bli väldigt trevligt. Har såklart ett litet orosmoment, och detta tänkte jag inte ens på förrän tidigare ikväll när jag blev påmind om det. Kändes som ett självklart val till en början men sen blev jag osäker. Jo, men klart det är okej. Klart det funkar. För så illa var det ju inte. Är så fundersam.

Känner mig rent allmänt lite skör just nu. Det kommer vara en tid framför mig då jag vet att saker kommer vara svåra. Jag vet inte var jag ska ta vägen riktigt. Eller vad jag ska fokusera på.
Jobb. Kärlek. Liv. Vad ska jag göra?

Måste byta ämne.

Jag älskar min balkong. Okej jag är seriös.
Har donat och fixat ett par dagar och det är så mysigt. Vill ha hem någon att dela min balkongkärlek med. Dricka te. Eller kaffe. Eller alkohol.

Och så vill jag så hemskt gärna att någon ska säga: Du är söt. Vill du ses någon gång?

Inga kommentarer: