22 maj 2011

Våga vara rädd

Just nu.
Är orolig, nervös, rädd och väldigt obehaglig till mods.
Jag vet inte om det är inbillning. Men det är något konstigt som händer.
Eller? Jag vet ärligt talat inte.
Alltså jag vet verkligen inte hur jag ska handskas med allting just nu, det känns som att jag ska bryta ihop när som helst och jag vet inte var jag ska ta vägen.

Kan inte något normalt bara hända så att jag kan hamna i balans? Var är alla?
Ja det verkar som att jag är helt överparanoid men alltså gillar inte känslan jag har i magen.
Och tanken på en sånhär dag till hemma funkar inte.

Jag är inte sånhär i normala fall. Får inte såna här bryt. Det är därför jag känner mig så skrämd.
Hoppas allt är normalt när jag vaknar imorgon.

(Och jag kan inte sluta tänka på dig. Jag vet inte var du står. Jag vet inte vad som händer hos dig. Jag vill bara ha ett litet tecken)

Inga kommentarer: