29 maj 2011

Du är ånga, spår av ett moln

Igår bjöds det på en trevlig kväll med några vänner. Det var inte alla som kom som skulle komma men det blev trevligt ändå. Innan det så satt jag och fikade med en annan vän (som också var med sen) och det var väldigt trevligt. Han är en väldigt fin människa.

Först satt vi och alkoholade lite och sen kollade vi på fotboll. Haha. Kul. Barcelona vann och det var ju trevligt. Hoppas jag... är inte så insatt.

Efter att vi suttit där till 23 nånting så gick vi till Ariman. Dansade lite och det var roligt.
Tog en halvtimme där, sen hade jag ett telefonnummer i handen. Sen när vi dansat och skulle gå ville en annan ha mitt nummer. Jag bara, vad hände? Haha! Fast ingen av dem var speciellt intressant. Inte min typ. Sen har jag nån grej att jag drar till mig utländska killar? Inget fel med det men är det inte konstigt? Haha.

Hur som helst så var det en trevlig kväll.
Har inte så mycket att göra just nu känner jag. Hade gärna sovit lite men måste kunna sova ikväll osv..

Får sitta och fundera över saker en stund tror jag.

Inga kommentarer: